☞ : 36011, м. Полтава, вул. Пушкіна, 18/24, ☎ .: +380532609326  ✉ : archive_pl@arch.gov.ua  ▷ : Пн - Чт 8:00 - 17:15, Пт 8:00 - 16:00
BUDARH2.png
Державний архів Полтавської області
flag_0.png
Державний архів 
Полтавської області

До уваги громадян, які бажають отримати архівні послуги!
Інформація щодо оформлення запитів та роботи читальних залів розміщена у рубриці ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

Про результати конкурсу

ЗАВАНТАЖИТИ НАКАЗ

ЗАВАНТАЖИТИ УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади категорії ,,В“ спеціаліста відділу формування НАФ та діловодства Державного архіву Полтавської області Полтавської обласної державної адміністрації

Про результати конкурсу 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади

категорії ,,В спеціаліста відділу формування НАФ та діловодства Державного архіву Полтавської області

                          Полтавської обласної державної адміністрації

                         

 

І

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

 

1

Посадові обов’язки

1.  Здійснює в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, реалізацію державної політики у сфері архівної справи та діловодства (підготовка та експертиза проектів управлінських рішень, розробка рекомендацій тощо).

2. Здійснює контроль, надає організаційно-методичну, консультативну та практичну допомогу архівним підрозділам підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, а також об’єднань громадян, громадських спілок,  що перебувають у зоні комплектування державного архіву, архівним відділам районних державних адміністрацій та міських рад з питань формування Національного архівного фонду, внесення профільних документів до Національного архівного фонду або вилучення документів з нього незалежно від місця зберігання і форми власності на них, у тому числі кіно-, фото-, фоно-, відеодокументів (далі – КФФД), з питань діловодства та архівної справи.

3. Здійснює проведення  перевіряння фізичного та санітарного стану документів Національного архівного фонду, що підлягають передаванню на державне зберігання  державних органів, органів місцевого самоврядування,  підприємств, установ та організацій, а також  об’єднань громадян, громадських спілок (за списком організацій).

4. Здійснює проведення експертизи цінності, описування і приймання КФФД.

5. Здійснює контроль за складанням та додержанням номенклатури справ підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності, а також об’єднаннями громадян, що перебувають у зоні комплектування державного архіву (за списком організацій).

6. Здійснює контроль та надає допомогу архівним підрозділам державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям та об’єднанням громадян у проведенні науково-технічного опрацювання документів Національного архівного фонду та з особового складу.

7. Проводить цільову комплексну експертизу цінності документів Національного архівного фонду.

8. Організовує та бере участь у проведенні семінарів, нарад, навчань працівників діловодних, архівних служб та експертних комісій державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, зокрема об’єднань громадян, громадських спілок, релігійних організацій з питань архівної справи та діловодства. Виступає з лекціями, оглядами та статтями, здійснює рецензування профільних науково-методичних розробок, посібників та програм.

9. Веде облік юридичних осіб та фізичних осіб – джерел формування Національного архівного фонду, які перебувають у зоні комплектування державного архіву, на підставі затверджених списків (за списком організацій).

10. Веде державний облік профільних документів Національного архівного фонду незалежно від місця зберігання і форми власності на них, здійснює контроль за їх збереженістю, обліком та використанням відомостей, що в них містяться (за списком організацій).

11. Перевіряє роботу архівних підрозділів, служб діловодства і експертних комісій державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності (за списком організацій) та бере участь у складі комісій (робочих груп), створених облдержадміністрацією, державним архівом для проведення перевірок райдержадміністрацій, структурних підрозділів облдержадміністрації, архівних відділів райдержадміністрацій та міських рад з питань діловодства і архівної справи. Вносить пропозиції щодо усунення недоліків та вдосконалення роботи.

12. Надає організаційно-методичну, консультативну та практичну  допомогу діловодним службам і архівним підрозділам державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також об’єднанням громадян, що перебувають у зоні комплектування державного архіву (за списком організацій), архівних відділів районних державних адміністрацій та міських рад з питань діловодства та роботи архівних підрозділів.

13. Веде спостережні справи та картотеку контролю за роботою діловодних служб та архівних підрозділів державних органів, підприємств, установ, організацій та об’єднань громадян, документи яких віднесені до Національного архівного фонду (за списком організацій).

14. Бере участь у роботі колегії державного архіву.

15. Бере участь у засіданнях експертно-перевірної комісії (далі – ЕПК) державного архіву, є членом ЕПК.

16. Розробляє річний і місячні особисті плани роботи, подає для узагальнення начальнику відділу.

17. Складає звіт про організацію відомчого зберігання КФФД.

18. Вивчає і поширює передовий досвід у галузі роботи з КФФД, впроваджує його в практику державного архіву. Організовує наради та семінари з цих питань.

 

2

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 3600 грн., інші виплати відповідно до Закону України ,,Про державну службу”

 

3

Інформація про строковість                               чи безстроковість призначення на посаду

Безстроково   

 

4

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України „Про очищення влади”, надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копії документів про освіту;

5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку державного службовця встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника         заповненої декларації на офіційному веб-сайті                   Національного агентства з питань запобігання корупції).

Особа, яка має інвалідність, подає заяву за встановленою постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 р. № 246 „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” формою, про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування;

Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби.

Документи приймаються за адресою:

м. Полтава, вул. Зигіна, 1 а, кабінет № 2-а

до  17-15  30 січня  2019 року

 

 

 

5

   Дата, час і місце   

проведення конкурсу

Конкурс буде проведено  06 лютого  2019 року, початок о 09-00 за адресою: м. Полтава,              вул. Пушкіна,18/24 (читальний зал державного архіву, кабінет № 13)

 

 6

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Дудяк Ірина Вікторівна, тел. (0532) 60 93 80,

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

                     

 

 

Кваліфікаційні вимоги

 

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

 

2

Досвід роботи

не потребує

 

3

    Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

 

 

 

1

Уміння працювати з комп’ютером (рівень користувача, зазначити необхідні спеціалізовані програми, з якими повинна вміти працювати особа)

Рівень досвідченого користувача; досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel,  power Point);  знання загальних принципів функціонування інформаційних технологій для обробки, систематизації, обміну та аналізу інформації; створення баз даних; володіння пошуковими системами Internet (принтер, сканер, ксерокс)

 

2

Необхідні ділові якості

Аналітичні здібності,  діалогове спілкування (письмове і усне), навички управління, вміння розподіляти роботу, вміння активно слухати, виваженість, здатність концентруватись на деталях, уміння дотримуватись субординації, стійкість, вміння уступати, адаптивність, вміння вести перемовини, організаторські здібності, навички наставництва, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети, вміння аргументовано доводити власну точку зору, уміння працювати в команді

 

3

Необхідні особистісні якості

Надійність, відповідальність, ініціативність, порядність, дисциплінованість, працездатність, емоційна стабільність, комунікабельність, повага до інших, мати управлінські та комунікативні навички

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

 

1

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України „Про державну службу”;

3) Закон України „Про запобігання корупції”

 

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

1) Закон України „Про Національний архівний фонд та архівні установи”;

2) Закон України „Про місцеве самоврядування в Україні”;

3) Закон України „Про місцеві державні адміністрації”;

4) Закон України „Про інформацію”;

5) Закон України „Про доступ до публічної інформації”;

6) Закон України „Про захист персональних даних”;

7) Закон України „Про електронні документи та електронний документообіг”;

8) Кодекс законів про працю України

             

 

 

Заступник начальника відділу

організаційної та кадрової роботи                                                   І. В. Дудяк

1.jpg
2.jpg
3.jpg
poladmin.jpg
link_archives_0.gif
oblrada.png

Анонс